معتاد

خرید بک لینک
ادم وقتی بعد 8 ماه می لغزه می بینه دیگه بعد از گذشت چند روز خماری نیامد سراغش . همین نیامدن خماری باعث میشه ،ادم احساس کنه دیگه این بار می تونم هفته ای بکشم و کنترل کنم . حتی اگر هم بشه که نمیشه . بد ترین اتفاق اینه که من این روزها باهاش درگیرم فکر مواد و مصرف دایم میاد توی سرم . اولین لغزش باعث شده افکارم بهم بریزه . اولین بیکاری که میاد سراغم فکر مصرف و نشستن میاد توی کله ام . به ار شیو دی ماه 1394 یه نگاه انداختم . دیدم بهتره دیگه بی خیال بشم دوباره نباید تمام مراحل رو از نو برم . الان اگه دیگه نرم سراغش خیلی راحت می تونم پاکی رو ادامه بدم . فقط باید دوری کرد معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: لغزش بعد از ترک اعتیاد,لغزش بعد از ترک شیشه, نویسنده: بازدید: 329 تاريخ: چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 8:08

روزهای اوایل ترک .فقط فکر اینی که درد و خماری تمام بشه و این روزها زودتر بگذره .دیگه دنبال مواد و جای خالی برای نشستن و... نباشی .اما حالا که خماری تمام شده و وسوسه کشیدن از بین رفته . هر وقت بیکاری سراغم میاد . خیلی بی حوصله میشم .وهیچی نمیتونه سرگرم کنه .موزیک .فیلم . هیچی نمیچسبه .حال نمیده. از طرفی هم از لغزش می ترسم اخه این دفعه خیلی اذیت شدم . برخلاف دفعات قبلی که خیلی راهت ترک میکردم .....یاد حرف دوستام می افتم که میگفتند ترک راحت لغزش راحت....البته من در جواب میگفتم ای بابا من که معتاد نیستم پس راحت ترک میکنم... معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 3:38

یکی توی گروه تلگرام میگفت چرا روز میشمرید . من که یادم نیست کی ترک کردم . منم اوایل که هی ترک هی لغزش میکردم همین جوری فکر میکردم . میگفتم ای بابا چرا میشمری هر وقت دوست داری ترک میکنی هر وقت هم خاستی میکشی دیگه تاریخ چرا معین میکنید. اما بعدها دیدم نمیشه با اولین لغزش بعد از حداکثر دو ما ه دوبار میرسی ته خط... پارسال این موقع ماه رمضان هم تریاک بعد افطار مصرف میکردم و دم سحر هم سه سی سی متادون میخوردم تا بتونم روزه بگیرم .دم افطار که میشد با اولین لقمه اسهال میشدم و ابریزش بینی شروع میشد حتما یه دستمال وقت افطاری لازم میشد. اما امسال راحت روزه گرفتم و مشکل معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 3:35

6 ماه بدون ب2 و 7 ماه از اخرین مصرفم گذشت

معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 284 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 3:32

لینک تلگرام رو از امروز از توی وبلاگ برداشتم

معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 3:29

متاسفانه با گذاشتن این مطلب در گروه عده ای شروع به توهین کردند . و امیر هم که ادمین بود کاری انجام نمیداد. و حمایت می کرد مجبور شدم ناخواسته زودتر از وعد ه ای که داده بودم گروه را پاک کنم.

امیدوارم که طی این مدت استفاده کرده باشید.

ما معتادان زود قضاوت می کنیم . طی این مدت . ... رو تحمل کردم

چیزی توی اینترنت زیاده گروه . و بقول امیر شرکت نفت که نزدم !!!!

اگه یه روز پشیمان شدم حتما به امیر زنگ می زنم

معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 3:26

23 اذر 94

معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 3:20

معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 3:17

معتاد...

ما را در سایت معتاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 3:11

صفحه بندی